Autor: A.Papageorgiou, W.Spitzley, współpraca - R.Christ
Wydawnictwo: MARSZAŁEK, wydanie I, 1999
Ilość stron: 312
Oprawa: Broszurowa
W prezentowanej Państwu książce autorzy ze znanego ośrodka szkolenia trenerów w Kolonii - Athanasias Papageorgiou i Willy Spitzley przy współpracy Rainera Christa przedstawili bardzo zwartą koncepcję nauczania gry w piłkę siatkową. Ogromne doświadczenie trenerskie autorów w dyscyplinie oraz wieloaspektowa analiza struktury gry stanowiły podstawę do napisania tej interesującej pozycji.
Autorzy rozpoczęli od przedstawienia koncepcji rozumienia gry oraz wyjaśnienia stosowanych pojęć i dość niekonwencjonalnego słownictwa różniącego się często od stosowanego w literaturze europejskiej. Analiza działania i sytuacji występujących podczas gry stała się punktem wyjścia do opracowania szesnastu grup celów nauczania logicznie ze sobą powiązanych, od minisiatkówki począwszy. Wynikające z celów zadania oraz warunki ich realizacji uwzględniają poziom rozwoju psychofizycznego ćwiczących.
Niewątpliwą wartością książki jest zakres i poziom poruszanych w niej problemów metodycznych. Na szczególną uwagę zasługuje rzeczowa analiza warunków wykonania poszczególnych działań oraz zaproponowany system korekty błędów pojawiających się w procesie nauczania - uczenia się określonych elementów techniki gry.
Książka przeznaczona jest dla trenerów, instruktorów, nauczycieli wychowania fizycznego, studentów i zawodników. Wyrażam przekonanie, że omawiana pozycja w znacznym stopniu wzbogaci krajową literaturę z zakresu teorii i praktyki gry w piłkę siatkową.
Wydawnictwo: MARSZAŁEK, wydanie I, 1999
Ilość stron: 312
Oprawa: Broszurowa
W prezentowanej Państwu książce autorzy ze znanego ośrodka szkolenia trenerów w Kolonii - Athanasias Papageorgiou i Willy Spitzley przy współpracy Rainera Christa przedstawili bardzo zwartą koncepcję nauczania gry w piłkę siatkową. Ogromne doświadczenie trenerskie autorów w dyscyplinie oraz wieloaspektowa analiza struktury gry stanowiły podstawę do napisania tej interesującej pozycji.
Autorzy rozpoczęli od przedstawienia koncepcji rozumienia gry oraz wyjaśnienia stosowanych pojęć i dość niekonwencjonalnego słownictwa różniącego się często od stosowanego w literaturze europejskiej. Analiza działania i sytuacji występujących podczas gry stała się punktem wyjścia do opracowania szesnastu grup celów nauczania logicznie ze sobą powiązanych, od minisiatkówki począwszy. Wynikające z celów zadania oraz warunki ich realizacji uwzględniają poziom rozwoju psychofizycznego ćwiczących.
Niewątpliwą wartością książki jest zakres i poziom poruszanych w niej problemów metodycznych. Na szczególną uwagę zasługuje rzeczowa analiza warunków wykonania poszczególnych działań oraz zaproponowany system korekty błędów pojawiających się w procesie nauczania - uczenia się określonych elementów techniki gry.
Książka przeznaczona jest dla trenerów, instruktorów, nauczycieli wychowania fizycznego, studentów i zawodników. Wyrażam przekonanie, że omawiana pozycja w znacznym stopniu wzbogaci krajową literaturę z zakresu teorii i praktyki gry w piłkę siatkową.
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /admin/_core/f_page.php on line 4350
Artykuły mogą być komentowane tylko i wyłącznie przez zalogowanych użytkowników.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.
- Witam, jeśli ktoś ma materiały w pdf. albo książkę prosiłbym o kontakt bla.kusmierz@gmail.com. Pozdrawiam
- Witam, potrzebuje tej książki do pracy magisterskiej czy mógłby mi ktoś przesłać na maila anka0180@gmail.com. Z góry dziękuje i pozdrawiam
- Witam, jeśli ktoś ma materiały w pdf. albo książkę prosiłbym o kontakt h.kierzkowski@gmail.com Pozdrawiam i dziękuję z góry.