System marketingu stworzony w Polskiej Siatkówce w latach 1998 - 2008 opiera się na czterech głównych filarach, którymi są: podmioty sportowe /PZPS, PLPS S.A., kluby, FIVB, CEV/, media/stacja telewizyjna/, kibice oraz sponsorzy.
Wszystkie elementy tego systemu są równie ważne i bez którekolwiek z nich przestałby on istnieć albo byłby bardzo ułomny. Zasadniczym założeniem funkcjonowania systemu jest odniesienie korzyści przez wszystkich jego uczestników a w konsekwencji tworzenie warunków do rozwoju polskiej siatkówki.
Wszystkie elementy tego systemu są równie ważne i bez którekolwiek z nich przestałby on istnieć albo byłby bardzo ułomny. Zasadniczym założeniem funkcjonowania systemu jest odniesienie korzyści przez wszystkich jego uczestników a w konsekwencji tworzenie warunków do rozwoju polskiej siatkówki.
Pliki do pobrania
Wszystkie grafiki, zdjęcia, teksty oraz same strony www podlegają ochronie prawnej na mocy ustawy o prawie autorskim.
Używanie ich w jakikolwiek sposób bez uprzedniego, pisemnego zezwolenia jest zabronione i może spowodować pociągnięcie do odpowiedzialności cywilnej i karnej w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo.
Oceń artykuł:
Średnia ocena: 2.46
Artykuły mogą być komentowane tylko i wyłącznie przez zalogowanych użytkowników.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.
- Jaki jest problem? Prosimy przedstawić sprawę pisząc na adres pomocy technicznej, za sprawą formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt".
- nie można pobrać pliku :(