WAŻNA INFORMACJA - strona korzysta z plików Cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania prezentowanej zawartości do potrzeb odwiedzających. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego komputera.

Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
Brak dostępu do pliku. Prawdopodobnie plik przeznaczony jest dla określonej grupy użytkowników naszego portalu.

Skuteczność programu sponsorskiego zależy przede wszystkim od oryginalności pomysłów zawartych w strategii. Przygotowując program należy pamiętać, że to co dziś wydaje się „trendy” za jakiś czas może być „passe”, a sponsoring to narzędzie wielosezonowe.

Sponsoring danej dyscypliny sportowej przede wszystkim pomaga budować wizerunek i świadomość marki jako dynamicznej, silnej i rozwojowej. Sponsoring siatkówki ma także charakter prestiżowy. Oczywiście nie bez znaczenia jest fakt, że siatkówka jest dyscypliną bardzo ważną dla Polaków, co powoduje, że cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno kibiców, jak i mediów. To pozwala osiągać satysfakcjonujące, z handlowego punktu widzenia, wskaźniki reklamowe. Długi okres współpracy Plusa z PZPS jest najlepszym dowodem, że przynosi ona obu stronom zakładane korzyści.

Marketing sportowy często okazuje się, że jest on praktycznie jedyną możliwością dla niektórych produktów na pokazanie się szerszej publiczności.

Co powinno składać się na program sponsorski?

Prezentowany autorski Program Sponsorski Drużyny Winiary Kalisz to przykład strategii opartej na fakcie sponsorowania drużyny siatkarskiej przez firmę Nestle Polska.

Program Sponsorski Drużyny Winiary Kalisz zawiera między innymi:
  1. Przesłanki do podjęcia decyzji o sponsorowaniu przez Nestle Polska pierwszoligowej Drużyny w piłce siatkowej kobiet.
  2. Kluczowe przesłania Programu Sponsorskiego Drużyny WINIARY Kalisz.
  3. Cele Programu Sponsorskiego.
  4. Przewidywane korzyści z realizacji Programu Sponsorskiego.
  5. Pola eksploracji promocyjnej.
  6. Strategia.
  7. Taktyka.
  8. Propozycje rozwoju Programu.

Pliki do pobrania

Oceń artykuł:
  • 2.58 z 5 gwiazdek
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Średnia ocena: 2.58
Artykuły mogą być komentowane tylko i wyłącznie przez zalogowanych użytkowników.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.